Rady k nakupování

Naše výrobky

Zboží, které si zakoupíte v našem internetovém obchodě, zasíláme dle Vašeho výběru prostřednictvím České pošty (poštovné a balné je započítáno do ceny odeslané objednávky), nebo nabízíme osobní převzetí na záchranné stanici v Jaroměři či v Praze v kanceláři ÚVR ČSOP. Za dopravu zboží a s tím spojené riziko poškození nebo ztráty Vaší zásilky během přepravy zodpovídá přepravní společnost. V případě poškození zboží při přepravě Českou poštou, je nutné předložit poškozenou zásilku do 24 hodin od převzetí zboží na dodací poště, kde jsou povinni s Vámi sepsat zápis o škodě, ve kterém písemně požadujte náhradu škody. Při nahlášení škodní události je nutné přinést s sebou balík s veškerým doručeným zbožím včetně balicího materiálu.

Platba je možná buď na dobírku, nebo bankovním převodem. Cena poštovného se tím nemění. Cena poštovného a balného je 160 Kč + 5% z ceny objednávky. V případě větších objednávek a objednávek větších výrobků, které není možné odeslat za cenu poštovného uvedenou v objednávce, si vyhrazujeme právo poplatek za dopravu po předchozím upozornění (e-mailem nebo telefonicky) dle potřeby navýšit.

Dále nabízíme možnost bezplatného osobního převzetí zboží na Záchranné stanici v Jaroměři. V tom případě, prosím, k objednávce připojte zprávu (možnost připojit zprávu je ve třetím kroku objednávky – krok „Adresa“), kdy byste se chtěli pro zboží stavit, načež Vás kontaktujeme s tím, zda je to možné.

V případě, že bychom měli cestu okolo Vás (pravděpodobné zejména v Královéhradeckém kraji a okolí), kontaktujeme Vás s nabídkou možnosti dovozu objednaného zboží až k Vám domů bez navýšení ceny a poplatku za dopravu.

Může se stát, že některé výrobky, které si objednáte, budou dočasně vyprodané nebo nebudou k dispozici. V takovém případě Vás prosíme o trpělivost, budeme se snažit objednaný produkt co nejrychleji vyrobit a nejpozději do 14 dnů odeslat. Další prostoje mohou vzniknout z důvodu naší zaneprázdněnosti, zejména během jara a léta (práce na záchranné stanici, péče o lokality, papírování…) V případě nutnosti budete informováni e-mailem, v případě, že nebudeme schopni vybraný výrobek zhotovit a odeslat, nabídneme Vám jiné, podobné zboží, nebo možnost dané zboží z objednávky vyřadit či stornovat objednávku.

Na veškeré zboží je poskytnuta záruka 24 měsíců vztahující se na výrobní vady, nevztahuje se na poškození vzniklé během přepravy a poškození vzniklé špatným i správným používáním výrobků (to se týká např. ptačích budek, které mohou být i při správné instalaci budky poškozeny např. strakapoudy dobývajícími se do budky). Zboží, které Vám z jakýchkoliv důvodů (mimo jejich poškození) nevyhovuje, můžete do 14 dnů po jeho obdržení vrátit zpět, nebude-li poškozeno či jinak upraveno. Účtováno Vám bude pouze poštovné a balné tam a zpět + náklady spojené s případnou výměnou zboží. Při vrácení nebo výměně nezapomeňte vložit do zásilky nebo poslat e-mailem informaci, jak je výrobek poškozen nebo s čím jste nespokojeni.

Zajímají-li Vás rozměry nebo hmotnost výrobku, můžete se informovat na přesný rozměr či hmotnost e-mailem nebo telefonicky. Barva u výrobku může být mírně odlišná od fotografie. Je ale zachován druh barvy nebo moření dle přání zákazníka. Odlišnost vzhledu nemá vliv na jeho funkčnost a vlastnosti. Máte-li zájem např. o jinou barvu budky, než nabízíme, nebo o plechovou ochranu vletového otvoru proti strakapoudům či oplechování stříšky budky, kontaktujte nás nejlépe e-mailem nebo telefonicky a uděláme Vám za rozumnou cenu budku na míru!

Naše služby

Nabízíme rovněž širokou paletu různých služeb, především přednášek pro školy i jiné zájmové skupiny, ale i organizování exkursí a prohlídek záchranné stanice, budování kompletních Živých zahrad nebo jednotlivých zahradních prvků, ekologickou údržbu travních porostů, záchranné transfery nebo originální dárkové poukazy.

V případě zájmu nás, prosím, kontaktujte nejlépe přes e-mail či telefonní kontakt. Pokud si nějakou naši službu „zakoupíte“ v e-shopu, což můžete, kontaktujeme Vás e-mailem nebo telefonicky a domluvíme se na podrobnostech.

Přednášky, exkurze, zapůjčování výstavy

V případě zájmu nás, prosím, kontaktujte nejlépe přes e-mail či telefon. Uveďte, prosím, nejvhodnější termín, adresu instituce a požadovaný program. Objednávejte v dostatečném předstihu (nejlépe alespoň 14 dní až 4 měsíce), neboť váš nejideálnější termín může být již obsazen. Minimální doba pro objednání (v tomto případě však pouze po telefonu) je 24 hodin před potenciální návštěvou. Pro zapůjčení výstavy je minimální termín pro objednání 14 dní.

Návštěvu záchranné stanice naplánujte, prosím, mezi 1.4. – 30.10. (většina expozicí je venku pod širou oblohou, čemuž je nutné uzpůsobit oblečení, návštěvu v jiném období nedoporučujeme, ale možná je). Návštěvníci mohou přinést pacientům dárečky v podobě tvrdého pečiva, ovoce, zeleniny, piškotů, psích i kočičích granulí a konzerv (není podmínkou, ale každou maličkost rádi uvítáme). Občerstvení pro návštěvníky není na stanici zajištěno, WC ano, stejně jako venkovní (možnost rozdělat oheň) či vnitřní posezení pro celou skupinu (např. při svačině).

Přednášky na školách jsou nejvhodnější od 1.9. – 31.10. (v jiném termínu se nám nemusí vzhledem k veliké časové zaneprázdněnosti pracovníků stanice podařit najít termín, který by vyhovoval všem).

Během exkurzí do terénu je NUTNÁ kvalitní obuv do podmáčeného terénu, dostatečné terénní oblečení (nejlépe i pláštěnka), které se může zašpinit od bláta, svačina, tekutiny, případně i pokrývka hlavy. Exkurze nejsou vhodné pro alergiky na pyl rostlin.